NIE BEDZIE NALESNIK PLUL NAM W TWARZ!

Mialam dylemat jaki tytul wybrac, bo tematy jakie chce poruszyc sa dwa:

1. Jestem, kuzwa, jakas wrozka. Gosia wytrzymala w przedszkolu dokladnie 4 dni a w piatek obudzila sie z 38,5C no i oczywiscie dupa a nie szkola. Nie wpadlam na zaden lepszy pomysl niz izolacja obu dziewczynek. Gosia dostala cala przestrzen naszego mieszkania poza sypialnia w ktorej spie z Jula. Jula w ciagu dnia jest w sypialni. Dopiero jak Gosia idzie spac przesuwamy lozeczko do duzego pokoju. Sila rzeczy ja duza czesc dnia rowniez musze spedzac w pokoiku, bo Gosia da rade sama, Jula jak spi to tez. Tyle, ze jak jest rozruch w domu to spi jakby mniej. Przed dotykaniem Zuzi dezynfekujemy albo myjemy rece. Tylko czy to cos da?

Jak jest Boski to pol biedy, bajeruje sie ze Starsza a ja jestem z Mala. Chwalmy laki umajone, ze Gosia jest cierpliwa i uwielbia bajki to jakos dajemy rade, mimo iz mam dla niej malo czasu.

Mam OGROMNA nadzieje, ze to pomoze i Mloda jednak nie zarazi sie tradycyjnym katarem starszej. Gosia juz wieczorem nie miala goraczki (pewnie jeszcze jutro wroci, ale pomalu bedzie sie obnizac), kaszel i katar jeszcze pewnie zostana.  Posylajcie nam jakas dobra energie, zeby Zuzia jednak zostala zdrowa. 

Niestety jutro Boski wyjezdza a w poniedzialek nie moze wziac urlopu wiec czekaja nas jeszcze conajmniej 2 dni takich cudnych zajec w podrupach…. i tu plynnie przenosimy sie do drugiego tematu.

 

2. Niedlugo przeprowadzka. Boski i Siostrunia jada do naszego ksiazkowego mieszkania wybrac ksiazki i obrazy. Do tego Boski non-stop medzi, ze sie nam te wszystkie ksiazki nie wejda do londynskiego mieszkania. Kule, zrezygnowalam juz z wiekszosci moich wymagan, wiec wara od ksiazek. Poszlam nawet na kompromis, ze nie bede chciala wziac ksiazek technicznych i zniszczonych. I ani krok dalej!

Niedawno dostalam nawiazujacy do tematu SMS:

”Podobno z mezem jest jak z nalesnikiem, pierwszego trzeba wypierdolic”

I kurde, jak mi sie dowala do tych ksiazek, to czasem rozwazam taka mozliwosc.

Dlatego, na znak protestu, kupilam sobie w czwartek 10 (slownie: dziesiec) kolejnych ksiazek, do ktorych za miesiac nie miala bym dostepu.

Nie bedzie nalesnik plul mi w twarz!

Advertisement

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s